Se status för slutförandet av beställningen, det exakta leveransdatum för varje produkt.
Om det behövs, ändra beställningen själv, lägg till, ta bort, ändra antal produkter. 
Du kan lägga till nya beställningar som ännu har inte skickats för att spara fraktkostnader.

Självbetjäningspanel

Varje vanlig internetbutik tillåter dig:

  • Kontrollera status för beställningsgenomförandet
  • Kontrollera din betalningsstatus och betalning
  • övervaka försändelsen

Naturligtvis, har du en fullständig tillgång till att redigera din beställning tills den skickas.
Vad du också kan göra med vår självbetjäningspanel?

  • Kontrollera det förväntade leveransdatum och leveransen av beställningen..
    Hos oss allt är klart, du behöver inte fråga om produkten är tillgänglig, hur lång tid ta det att hämta den etc.
    Du kan se omgående datumet när försändelsen är levererat till din dörr.
  • Kontrollera status för slutförandet av beställningen.
    För flera poster, som hämtas från olika leverantörer, kan du kontrollera det datum när varje produkt i din beställning når oss och bli klar för leveransen.
  • Lägg till nya produkter till pågående beställning.
    I sista minuten du kom på en annan liten sak som behövs? Inga problem, du behöver inte betala för en annan leverans, lägg bara till produkten i den aktiva beställningen tills den skickas.
  • Ta bort produkter från din beställning eller annullera hela beställningen.
    Du har ändrat dig eller om du behöver snabbare beställning, och du inte vill vänta på den produkten som blockerar leveransen?
    Du tar bort produkten från din beställning, och överför till bokningen till din nästa beställning du planerar att göra i framtiden.
  • Boka produkter.
    Du vill inte att någon ska köpa den sista produkten, och du vill inte att vi ska skicka försändelsen till dig eftersom du planerar något mer att lägga till inom de närmaste dagarna?
    Det är inga problem. Du kan skjuta upp din beställning i upp till 14 dagar och lägga till fler produkter.
    Behöver du boka något mer under en längre tid? Oavsett möjligheten att stoppa din beställning har vi ett bokningssystem där efter en delbetalning för produkten kan du boka den även i ett halvt år fram över.
  • Ändra betalningssätt.
    Du har valt betalning i förskott men av någon anledning kan du inte betala? Du kan ändra själv betalningssätt vid mottagandet eller tvärt om.
  • Ändra leveranssätt och adressuppgifter.
    Du har felaktigt angett adressen, eller du vill leverera försändelsen till ditt arbete istället för hem - innan leveransen skickas kan du helt ändra adressen och ändra fraktföraren. Det är svårt att hitta din adress? Skicka in information till budföretaget och det kommer att skrivas ut på fraktsedel.
  • Redigera innehållet i fakturan
    Du kan välja vilka poster som kan finns på fakturan (för de återstående kommer att utfärdas ett kvitto). Du kan också ändra adressuppgifter som kommer att faktureras, och du kan skriva ut fakturan direkt från vår webbplats.
    Om du behöver en pro forma faktura kan du också ladda ner den direkt från webbplatsen.
  • Ovanliga behov?
    På vår webbplats kan du se vem som ta hand om din beställning, lägg till synpunkter för vår personal,
    eller om du inte kan göra något själv via självbetjäningspanelen, kan du skicka in ett meddelande via en speciell kommunikatör.
    detta kommer att koppla in ditt meddelande med din beställning och se till att den inte kommer bort, ingen kommer att glömma det och så vidare.

Det är allt (utom för långsiktiga bokningar)som du kan göra även om du inte har något konto.
När du har gjort din beställning, kommer vi att skicka till din e-postadress, en särskild åtkomstlänk som tillåter dig att göra olika ändringar själv, samtidigt de säkerställer att de åtkoms för obehöriga.


Hur aktiveras självbetjäningspanelen?

- logga in och gå till fliken "Mina beställningar"
- när du inte har ett konto, klicka på motsvarande länk i e-postmeddelandet som bekräftar mottagandet av beställningen, som automatiskt skickades till dig vid beställningstillfället.

Retur